close
تبلیغات در اینترنت

ارسال ایمیل انبوه


درباره سايت درباره سايت
مهندسی مدیریت پروژه
به سایت مهندسی مدیریت پروژه رفسنجان خوش آمدید

موضوعات موضوعات

مهندسی مدیریت پروژه

معرفی کامل رشته(جدید)

بیمه نامه مهندسی

سوگند نامه مهندسی

رشته مهندسی مدیریت پروژه در لیست رشته های مهندسی عمران

برنامه کلی کلاسهای مهندسی مدیریت پروژه

دانلود جزوه

دانلود انواع جزوه مکانیک خاک

دانلود حل تمرین های مکانیک سیالات

جزوه هیدرولیک

جزوه مقاومت مصالح1

جزوه مکانیک سیالات

جزوه درس مدیریت ایمنی کارگاه

دانلود جزوه مبانی برق

جزوه درس معادلات دیفرانسیل

جزوه امتحانی درس طراحی معماری و شهرسازی

دانلود کتاب حل تمرین استاتیک هیبلر

دانلود حل تمرین مقاومت مصالح بیرجانسون ویرایش سوم

جزوه تحلیل سازه 1

جزوه تحلیل سازه2

طراحی اجرایی 1 ( بتن آرمه)

- طراحی اجرایی 2(سازهای فولادی)


آرشيو آرشيو

1395

1394

1391

1390


نويسندگان نويسندگان

admin (108)

pme (0)


جستجوگر پيشرفته سايت




خوش اومدی

                                              به سایت "مهندسی مدیریت پروژه رفسنجان" خوش آمدید.
سخن مدیر  : در این سایت به طور تخصصی به ارائه مطالبی در مورد رشته جدید "مهندسی مدیریت پروژه" و مباحث مرتبط با آن پرداخته می شود.این سایت شخصی است و به مدیریت بچه های مهندسی مدیریت پروژه رفسنجان اداره می شود.  

توجه : برای دسترسی به مطالب و پست های قبلی سایت از "موضوعات" در سمت راست سایت استفاده کنید.
توجه : تالار گفتمان فعال است.
شما می توانید از طریق تالار گفتمان با بقیه کاربران سایت در زمینه های مختلف به بحث و مبادله اطلاعات بپردازید. 





هیتر جت


هیتر,هیتر تابشی,جت هیتر,هیتر سقفی,بخاری فن دار,بخاری کارگاهی,هیتر موشکی,جت هیتر مرغداری,هیتر گلخانه,هیتر کارخانه,heater,هیتر گازی,هیتر گازوئیلی سیستم های گرمایشی تولید شده در گروه صنعتی صبا هواساز در مدل های هیتر، جت هیتر ،هیتر موشکی،یونیت هیتر،هیتر کابینتی ،کوره هوای گرم و بخاری صنعتی ساخته و به بازار عرضه می شوند با پیاده سازی آخرین تکنولوژی های صنایع گرمایشی و الگو برداری از سیستم های گرمایشی اروپایی با کیفیت بالا و مصرف کم انرژی باعث ایحاد تحول در سیستم های گرمایشی کشور شده اند. تنوع مدل،تنوع ظرفیت و هم چنین قابلیت سفارشی سازی سیستم های گرمایشی از دیگر امتیازاتی است که گروه صنعتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد جت هیتر یا همان هیتر موشکی یکی از پرفروش ترین محصولات گروه صنعتی می باشد که در مدل گازی،گازوئیلی و دوگانه تولید می شوند.هیتر جت-هیتر موشکی - در مدل های دود کش دار و بدون دودکش و دو موتوره تولید می شود.

هیتر
هیتر تابشی
جت هیتر
هیتر سقفی
بخاری فن دار
بخاری کارگاهی
هیتر موشکی
جت هیتر مرغداری
هیتر گلخانه
هیتر کارخانه
heater
هیتر گازی
هیتر گازوئیلی
یونیت هیتر
هیتر کابینتی
کوره هوای گرم
بخاری صنعتی
هیتر چیست
هیتر صنعتی
تولید هیتر
فروش هیتر
قیمت هیتر کابینتی
هیتر موشکی مرغداری
بخاری گازی فن دار
بخاری تابشی سقفی
بخاری صنعتی گازدار
بخاری تابشی
هیتر جت

یونیت هیتر (به انگلیسی: Unit heater) دستگاهی است که ار آن برای گرم کردن فضاهای بزرگ نظیر سالنهای سرپوشیده، سالن‌های کارخانجات و ... استفاده می‌شود.

یونیت هیتر از قسمتهای زیر تشکیل شده است:

کویل با لوله‌های پره دار که در داخل آن آب گرم، داغ و یا بخار به عنوان حامل انرژی حرارتی جریان دارد بر حسب نوع یونیت هیتر ممکن است کویل صاف، مکعبی شکل، گرد و یا دایره‌ای شکل باشد.
پروانه و یا فن که وسیله عبور دادن هوا از کویل و به جریان انداختن هوا در داخل فضای گرم شونده را بر عهده دارد. این فن بر حسب ظرفیت و فشار هوادهی ممکن است از نوع ملخی و یا سانتریفوژ باشد.
پره‌های جهت دهنده هوا که بوسیله آنها می‌توان هوای خروجی از یونیت هیتر را به قسمتهای مختلف محل گرم شونده هدایت کرد
کابینت و یا محفظه که پروانه و کویل در داخل آن و پره‌های جهت دهنده هوا بروی آن نصب شده است.
مقدار حرارتی که یک یونیت هیتردر مدت زمان ۱ ساعت در فشار هوای ۱ اتمسفر با درجه حرارت ورودی ۲۰۰ درجه فارنهایت و افت درجه حرارت ۲۰ درجه فارنهایت و درجه حرارت هوای ورودی به کویل ۶۰ درجه فارنهایت به محیط منتقل می‌کند اگر بدون کانال باشد قدرت حرارتی استاندارد نامیده می‌شود.



ارسال ایمیل انبوه


بازاریابی اینترنتی به فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت گفته می شود. در انجام این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس وب سایتی مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کرد. تعیین اهداف در انجام بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند. از جمله این اهداف می توان ترغیب بازدید کنندگان از وب سایت به تماس تلفنی و سفارش محصول ، دانلود کاتالوگ شرکت ، دانلود نسخه رایگان یک نرم افزار ، عضویت در وب سایت و … اشاره کرد.

بازاریابی آنلاین


آموزش بازاریابی

اولین مرحله در انجام بازاریابی اینترنتی ایجاد یک وب سایت حرفه ای بر مبنای اهداف از پیش تعیین شده است.

مرحله دوم ، افزایش ترافیک وب سایت با بازدید کنندگان مرتبط است. در این مرحله دو روش بازاریابی اینترنتی درون گرا و برون گرا مطرح می شوند. در انجام بازاریابی اینترنتی درون گرا سعی بر این است که بازدید کنندگان وب سایت افزایش یابد اما این کار بدون صرف هزینه و با ارائه اطلاعات مفید و سودمند به کاربران صورت گیرد. بازاریابی برون گرا نیز می تواند ترافیک یک وب سایت را افزایش دهد ولی این کار با صرف هزینه همراه است. روش هایی مانند تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو یا تبلیغات بنری ، تبلیغات در نشریات ، تلویزیون ، حضور در نمایشگاه ها و … که هزینه های زیادی برای جذب بازدید کننده به صاحبان وب سایت ها تحمیل می کند. اما در بازاریابی اینترنتی درون گرا که از سه قسمت اصلی سئو ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار تشکیل شده است بدون صرف هزینه بازدید کنندگان با وب سایت مورد نظر آشنا می شوند. سایت آتا قلم ataghalam.com .به عنوان مثال در صورتی که وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار خود می کنید و بازدید کننده ای از طریق موتورهای جستجو به وبلاگ شما راهنمایی می شود شما می توانید درخواست انجام فعالیتی (call-to-action) در وبلاگ خود بگذارید و بازدید کننده را ترغیب به انجام کاری در وب سایت کنید مثلا کسب و کار شما در زمینه صنایع روشنایی است و در این زمینه نیز وبلاگ نویسی می کنید. بازدید کننده در مورد جدید ترین محصولات روشنایی در موتورهای جستجو ، جستجو می کند و شما در وبلاگ خود قبلا در این مورد مطلبی مفید نوشته اید و جدید ترین محصولات را به همراه تصاویر و توضیحات قرار داده اید و بازدید کننده شما را می یابد ، به وبلاگ شما وارد می شود ، مطلب را می خواند و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کند. شما در مکانی در وبلاگ ، بنری به صفحه آشنایی با محصولات جدید قرار می دهید و بازدید کننده را ترغیب می کنید که بر روی این بنر کلیک کند و به صفحه فرود (landing page) برود و با محصولات جدید شما آشنا شود. حال اگر هدف شما تماس تلفنی برای ثبت سفارش باشد و بازدید کننده این کار را انجام دهد و فروشی صورت گیرد شما چرخه فروش را تکمیل و بازدید کننده را به مشتری بالفعل تبدیل کرده اید که این کار مشکلی است که بتوان بازدید کننده را مستقیما به مشتری بالفعل تبدیل کرد که اصطلاحا به آن visitor to customer conversion می گویند. بیشتر بازدید کنندگان ، به راحتی به مشتری بالفعل تبدیل نمی شوند و باید آن ها را کم کم برای این تبدیل آماده نمود. ابتدا باید بازدید کنندگان را ترغیب به تبدیل شدن به مشتری بالقوه کرد که به آن lead generation گفته می شود و سپس مشتری بالقوه را تبدیل به مشتری بالفعل کرد. بنابراین اقداماتی همچون استفاده از بازاریابی ایمیلی و ارسال ایمیل خبرنامه به کاربران ، برای تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل هستند و بدین ترتیب به آماده کردن و متقاعد کردن مشتری بالقوه برای تبدیل شدن به مشتری بالفعل ، lead nurturing می گویند. پس مرحله سوم ، تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه و بالفعل است.

مرحله چهارم ، اندازه گیری است. در بازاریابی اینترنتی باید نحوه این تبدیل ها را اندازه گیری کرد. به عنوان مثال در صورتی که وبلاگ ۱۰۰۰ بازدید کننده مرتبط که از موتورهای جستجو وارد آن شده اند داشته اما هیچ کدام از این بازدید کنندگان اهداف از پیش تعیین شده ی ما مانند عضویت در خبرنامه ، طرفداری در شبکه های اجتماعی ، تماس تلفنی و … را انجام نداده اند تبدیل ضعیفی صورت گرفته است و باید تدبیری در این مورد اندیشیده شود. ممکن است مجبور شویم جانمایی المان ها در صفحات ، طراحی و موارد دیگر را تغییر دهیم تا بتوانیم میزان این تبدیل را افزایش دهیم.

مرحله پنجم در انجام بازاریابی اینترنتی توسط بازاریاب آنلاین حفظ مشتری و تلاش برای ترغیب وی برای خرید مجدد است. مشتری که یکبار از سایت خریدی انجام داده است احتمال خرید مجدد آن از مشتری جدید به مراتب بیشتر است. انجام بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و … می تواند مشتریانی که یکبار از سایت خرید کرده اند را مجددا برای خرید از آن تشویق کند.

ارسال ایمیل تبلیغاتی

ما برنامه ارسال ایمیل تبلیغاتی فارسی به همراه میلیون ها ایمیل فعال ایرانی در دسته بندی های مشخص را در اختیار شما قرار می دهیم
هزاران ایمیل با سرعت زیادی در کمترین زمان ممکن به اینباکس مخاطبین ارسال می شود
اکنون سایت شما .سایت آتا قلم ataghalam.com .بخاطر تبلیغات گسترده ای که انجام داده اید ، دارای بازدیدکننده بسیار زیادی است
همزمان با افزایش بازدیدکننده ، درآمد شما نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت
بانک ایمیل آپدیت شد
ایمیل مارکتینگ
۶ میلیون ایمیل فعال ایرانی به صورت دسته بندی شده
بازاریابی ایمیلی
۸۰۰ هزار ایمیل دانشجویان و افراد تحصیل کرده در رشته ها و گروه های مشخص
بانک ایمیل مشاغل
۵ میلیون ایمیل فیس بوک برای افزایش تعداد دوستان در پروفایل فیس بوک
بانک ایمیل ایرانی
۶۰ هزار ایمیل دسته بندی شده از شرکت های ایرانی
بانک ایمیل فعال
۸۰۰ هزار ایمیل دسته بندی شده از مشاغل و اصناف
هزاران ایمیل از کاربران سایت ها و سرویس های وبلاگ دهی مثل بلاگفا ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ و …
هزاران ایمیل از کاربران گروه های یاهو و چت روم ها
جدیدترین نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی به صورت کاملا فارسی



ارسال شده در : یکشنبه 22 فروردين 1395 - توسط : admin
بازديد : 77 بار نظر دهيد! [ ]

مرتبط باموضوع :



نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

پيوند ها پيوند ها'

تبادل لينک تبادل لينک تبادل لينک تبادل لينک

  • خرید اینترنتی سی دی و دی وی دی

    کانال تلگرام شهرها

    آپلود عکس

    دانلود آهنگ جدید

    دانلود انیمیشن

    دانلود فیلم جدید

    دانلود سریال

    دانلود رایگان

    آنلاک آیفون

    خرید اپل آیدی معتبر

    خرید و فروش خودرو

    فروش خودرو

    خرید خودرو

    خرید لایک اینستاگرام

    افزایش فالوور اینستاگرام

    خرید فالوور اینستاگرام

    طراحی داخلی

    خرید فیلتر شکن

    خرید سرور مجازی انگلیس

    مشاوره پایان نامه ارشد

    خرید گیفت کارت گوگل پلی

    بهترین سایت مد و زیبایی

    پرورش بلدرچین

    رمضان سال 95

    اخبار فوتبال

    جی پی اس گارمین

    چاپ کاتالوگ و بروشور

    خرید جم کلش رویال

    دانلود آهنگ جدید












  • بک لينک بک لينک